onsdag 19 mars 2014

Bokrelease och bloggprofiler IRL!

I söndags var jag inbjuden på en bokrelease med Annika Christensen och Ulrica Otterling!
Det är verkligen inte varje dag man är på en sådan...
Eller rättare sagt,
Har aldrig varit tidigare!
Superkul :)

De har skrivit en bok tillsammans om att ha en trädgård i kruka!
Miljön var perfekt...
Vi hängde i ett växthus!

Om jag blev glad att få komma? 
Jajamenssan!
Att lilla jag fick gå på en bokrelease!?
Underbart!

Kände mig utvald,
och tacksam...
För fattar ni vilka som var där?
Annika och Ulrica såklart men sen så såg jag:
Den ena kändisen efter den andra!
Jag hade kameran i högsta hugg!
Trädgårds-Paparazzi ;)
Här ovan så fångade jag Anna-Karin Landet Krokus på bild

Snacka om att bli Starstrukt...
Och där borta lyckades jag fånga en annan stor Bloggerska...
Titti, med bloggen Tittis Trädgard
Och där är en annan, Caroline/Trädgårdstankar, och hon var där tillsammans med en av  de allra största...
Helena/Helenas hem och trädgård

Och sen fick jag syn på Pilgrim /Blandrosorochbladloss och Tant Otteskrufv
Och där,
där är allas vår Ruben/ Rubensrabatter


Han verkar verkligen känna en annan av de stora bloggerskorna! 
Bettina/ bettinas-blad

Va? 
Var det nån som tyckte att detta var klubben för inbördes beundran? 

Näe ;) 

I morgon är det Trädgårdsmässan som gäller för mig och det ska bli såå kul!

Kram och vi kanske syns där?

//Veronica


12 kommentarer:

  1. Ha ha du är galet crazy ha ha
    Vi ses i morgon ;)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Oj, va många kändisar på ett och samma ställe:-) Jag skall på mässan på fredag så handla inte allt fint imorgon är du snäll - lämna lite åt mig också!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ha ha du är galet crazy ha ha
    Vi ses i morgon ;)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  4. Vilken ära att få dväljas i denna eminenta skara av "stora" bloggare! Jag bugar och tackar! Och tack för att du lät någon skymma mina dubbelhakor, man vill ju inte skämma ut sig på nätet:-)

    SvaraRadera
  5. Kul att se ett par bekanta ansikten i vimlet.
    /Anette

    SvaraRadera
  6. Haha... du är inte klok på en fläck! Och jag älskar dig för det. :D
    Puss o kram

    SvaraRadera
  7. Du tog ju ingen selfie? Är du blyg?

    SvaraRadera
  8. Ha ha bra! Det här var som att läsa "Hänt i veckan" och nu har jag full koll! Ser fram emot rapport från Älvsjö och senaste nytt på den arenan.

    SvaraRadera
  9. Vilken ära! Att komma med bland alla kända trädgårdsmänniskor. Kände dock inte igen en enda mer än på namnet. Får se om jag kommer med på något sådant någon gång. Får kanske skriva en bok själv annars.

    SvaraRadera
  10. Roligt att få träffa intresserade och spännande människor. Ha så kul på mässan!

    SvaraRadera
  11. Garden styles aree best enhanced with subtle touches of
    whimsy. The program's technijque may actually sound
    simplistic. While these wardrobes might fit in more with a modern,
    minimalist style of d.

    Feel free to visit my webpage dofus astuce kamas

    SvaraRadera
  12. Roligt att få bilder av så många bloggare :) Kul att göra saker man inte gjort tidigare och release av ny trädgårdsbok låter spännande.

    Ha en fin helg! Kram, Carina

    SvaraRadera

Elegant Rose - Working In Background